2016. október 2., vasárnap

Búcsú

Azta!
Ennyi, amit egyenlőre kitudok nyögni. Jöhetnének most az olyan szövegek, hogy "egy korszak lezárul", "új dolgok jönnek, új személyiség vagyok", de.. Na, jó igazából pont ilyen sablonos dumát fogok írni. De ez az igazság. Mikor 20 hónapja elkezdtem írni, teljesen másnak gondoltam mindent. Én is más voltam.
Csak 20 részesnek indult a blog, de addig-addig húztam míg 3 évados lett. Az első évadba úgy voltam, hogy Nina Harryvel marad. Majd a másodikba már véget akartam vetni mindennek, az álommal. De olyan üresnek tűnt, hiszek mégis milyen vég lenne? Mintha a levegőbe lógva hagynám. Így lett a harmadik évad. Több részesnek indult, de már nem tudtam írni. Kevesebb időm lett, kevesebb ihlet és kedv.
De végül is nagyon szerettem írni. Most viszont lezárom. Ezzel együtt mást is lezárok, magánéletbe, hiszen pár szereplőt, élő ismerősömről mintáztam.
Annyi, minden kavarog a fejembe, de nem tudom leírni. Ilyen se volt még.
Nem fogok végleg eltűnni, csak egy kis időre.
Davi életét fogom tovább írni, másik blogon. Később belinkelem.

Köszönök nektek mindent Drága Olvasóim!
Köszönöm a 46 feliratkozót! Köszönöm a több, mint 53000 oldalmegjelenítést! És köszönöm a 331 kommentet! :)

All the Love
NiSzi xx

10 megjegyzés:

  1. Okeeee... Imádtam az egészet! Remélem hamarosan újra olvashatom egy új blogodat! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom!❤❤ Amint tudom kiteszem azvuj blogot is. :)

      Törlés
  2. Nagyon szerettem ezt a tortenetet :) remelem nemsokara jon egy ujabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! ❤:) Orulok hogy tetszett, amint tudom kiteszem azbujat is

      Törlés
  3. Imadtam az egesz blogot:) Sajnalom hogy ennek vege de nagyom varom a david blogod is:)<3

    VálaszTörlés
  4. Csá, tedd ki a Davis blogot! :Dxx

    VálaszTörlés