2015. április 26., vasárnap

15.rész - Barcelona

 Sziasztok Drágák!
Meghoztam nektek a 15.részt! Nem igazán lettem volna kész vele időben,
ha két Drága olvasóm nem unszol egy kicsit a facebookos csoportban.
Vanda! Sok sikert a holnapi vizsgához, gondolok majd rád! ;) :) 
Eva! Neked már fejben meg van a szülinapi ajándékod! ;) :) 


A rész zenéje: 
Zayn Malik - I Won't Mind
https://www.youtube.com/watch?v=F1BY1y8fn88

NiSzi xx



- Mi van veled, ember? - hallok kiabálást a busz mellől. Érdeklődve nézek fel a telefonomból. A nyitott ajtónál megállok, és ott hallgatózok.
- Sisi! - szól rám korholóan Niall, mire én csak leintem. Egy ideig fürkészi arcom, de aztán rajta is úrrá lesz a kíváncsiság és mellém, jön.
- Minek kellett megcsókolnod őt? - hallom Zayn ideges hangját.
- Tetszik - mondja Harry, hanyag hangon.
- És az eszedbe sem jutott, hogy Zaynek is? - hallatszik Louis ideges hangja. Idegese és egyben izgatottan várom, hogy tovább folytassák. Valami oknál fogva szeretem, ha dráma van körülöttem.
- Nem, ugyanis Sisi nem csókolt volna vissza összesen négyszer, ha valamennyire érdekelné még őt Zayn - feleli Harry. Nos, igen Harryt négyszer próbálkozott be és én mind a négyszer engedtem neki. Hogyan lehet, hogy négyszer csókolt meg? Úgy, hogy körülbelül már kettő hónapja vagyok összezárva ezzel az öt idegesítő fiúval. Mondanám, hogy a turné negyedén túl vagyunk, de sajnos még csak nem is a negyede, hanem annál, kevesebbnél tartunk. Perrieék már egy ideje nem velünk turnéznak, úgy egy hete váltak le. Most pedig Spanyolországban vagyunk és itt fogunk koncertezni. Kivételesen most nem csak jövünk és megyünk, hanem maradunk kettő-három napot. Pár órán belül kapjuk meg a hotel szoba kulcsait, ahol megszállunk addig.
- Menj a francba! - motyogja idegesen Zayn majd léptek közelednek. Niallal egymást lökdösve megyünk vissza helyünkre, de végül a beépített kis hűtőszekrény előtt esünk el, egymás mellett. Nevetni kezdünk bénaságunkon, még akkor is, amikor Zayn áll előttünk felvont szemöldökkel, karba tett kezekkel.
- Versenyeztek a hűtőig - inti le Liam ezzel megvédve minket, pedig tudja, hogy hallgatóztunk. Niall és én még mindig csak nevetünk, és a földön fekszünk. Felállnék, de annyira nevetek, hogy tudom ez képtelenség, lenne, ezért is elfogadtam Zayn segítő kezét. Olyan hirtelen húzott fel, hogy neki estem, de ő megtartott mind kettőnket így nem estünk el, viszont nagyon közel kerültem hozzá. Arcával közeledne, de én elugrok előle. Nyitná a száját, hogy mondjon valamit, de szerencsére az éppen megérkező Louis megment ez elől.
- Megyünk a hotelbe - mondja, miközben felmutat hat kulcsot.
- Add az enyém! - megyek oda hozzá, miközben flegmán beszélek hozzá. Tegnap volt egy szép kis veszekedésünk, ami körülbelül háromnaponta előfordul.
- Talán légy szíves - mondja eltartva tőlem az egyik kulcsot, ami nyilván az enyém.
- Talán ha nem leszel bunkó - forgatom szemeim, majd kikapom a kezéből a kulcsomat.
Mivel tudom melyik hotelbe, szállunk meg és ismerem Barcelona-t, ezért elindulok gyalog. Jó volt újra itt lenni, élveztem. Amikor a hotelhez értem ott nem angolul, hanem spanyolul üdvözöltem a recepciós lányt. Hiányzott már, hogy spanyolul beszéljek.
  Érdekes mód, rosszul éreztem magam a fiúk nélkül. Annyira hozzám nőttek már, hogy kimondottan rossz volt nélkülük. Ezért is, amikor rájöttem, hogy Niall az egyik, aki mellettem van a másik pedig Zayn nagyon megörültem.
- Na jó! Akármilyen rossz is bevallani hiányoztok, szóval nem bírom tovább, muszáj itt lennem veletek - mondom, amikor bemegyek Liam szobájába ahol mind az öt fiú ott volt.
- Pedig csak 5 órát nem velünk voltál - karolja át vállam Niall. Ez igaz, csak ebben az időben bele számít az is, amikor aludtam. Sértődötten dobom le karját magamról.
- Örülj neki - forgatom szemeimet.
- Este lesz a lenti bárban egy kis buli. Gyere te is! - mondja kedves mosollyal az arcán Liam.
- Oké - vonok vállat, majd helyet foglalok az egyik fotelban. - Pontosan mennyi idő múlva is? - kérdezem, amikor megunom, hogy csak ülök csendben.
- Kettő óra múlva - feleli Liam.
- Akkor annyi időpont elegendő lenne, hogy elkészüljek. Leszámítva azt, hogy már teljesen el vagyok készülve - sóhajtok még jobban besüppedve ülő helyembe. Telefonomra pillantok, hát, ha van egy hívásom, amit esetleg nem vettem észre, vagy egy SMS-m. De természetesen semmi. Hát, persze miért is lenne akármi.
- Hívást vársz? - kérdi félig felvont szemöldökkel Louis.
- Nos, csupán a két hete nem jelentkező pasimtól várok valami életjelet. - dobom el magamtól a telefont a fotel másik végében.
- Miért nem hívod te?
- Ezt szerintem te sem gondolod komolyan! Nálam ez alapszabály. Ha érdeklem őt, akkor majd hív, biztos nem keresek én egy másik embert - forgatom szemeimet, és összefonom karjaimat. Louis meg sem lepődik, azon, amit mondok, hiszen ő már nem nagyon tud meglepődni rajtam.
- Engem többször is hívtál - feleli Zayn mosollyal az arcán, és közelebb hajol. - Vagyis én érdekeltelek téged és még most is.
- Gratulálok! Sikerült húsz másodperc alatt elrontanod a kedvemet - állok fel dühösen és az ajtó felé, igyekszem. - Mellesleg csak álmodban kedvellek! - felelek, mielőtt kilépnék. Bevágom magam mögött az ajtót, nem törődve vele, hogy egy hotelben vagyunk. Dühömben inkább elkezdtem készülődni. Persze nem igazán tudtam, mert már készen voltam. Ezért is döntöttem úgy, hogy kicsit körül nézek a hotelban.
Minden ugyan olyan, mint egy másik hotelban. Nem is értem miért gondoltam másnak. Egy valami viszont más volt. Ugyanis, mert az a bizonyos Enrique King sétált ki az egyik ajtón. Nekem több se kellett, rögtön megindultam gyors léptekkel a saját szobám felé. Inkább vagyok egyedül még egy órát a saját szobámban, mint Vele.

- Várj már meg! - kiáltok miközben utána, futok.
- Gyere már! - fordul hátra félig, de azért lassít, hogy bevárjon.
- Hosszúak a lábaid és ezt kihasználod! - hőbörgök, amikor mellé érek. Ő csak szemeit forgatja, nem foglalkozik hisztizésemmel különösebben.
- Lekéssük a busz, gyere már! - ragadja meg karom, és ismét futni kezd, ezúttal engem is magával húzva. Éppen, hogy elértük a buszt. Amikor felszálltunk Ő kifizette a jegyet és helyet foglaltunk.
- Egyszer híres leszek, sok pénzem lesz, és akkor már nem kell majd buszoznom. - mondom, amikor ledobom magam a belső ülésre.
- Már miért lennél híres húgi? - kérdi egy hitetlen mosollyal az arcán. Sosem hisz nekem.
- Én leszek a híres táncos és énekes. A világhíres... Sisi King. Igen! Ez lesz a nevem! Sisi King - mondom büszkén mosolyogva, hogy kitaláltam ezt a nevet. Persze ő csak nevetett rajtam. Sosem hisz nekem, ha erről van szó. Pedig de. Híres leszek ezt kijelentem.
- Akkor én meg Enrique King leszek a híres énekes - mondja gúnyosan, bólogatva.
- Gonosz vagy! - fonom össze karomat sértődötten.
- Tudod, hogy szeretlek húgi! - ölel magához szorosan. Mint ha valóban ezzel akarná bizonyítani szeretetét. Mintha egy csöppet búcsúzkodni is akarna.
- Én is szeretlek bátyus! 

Gondolataimat Niall zavarta meg, aki berontott a szobába miszerint menjek, mert ők mennek a bulira.
- Viszel a hátadon? - néz rám kiskutya szemekkel, miután a folyósora érünk. A másik három fiú ott várt. Zayn nem volt ott.
- Nem - felelek egyszerűen. Nem csodálkozom kérdésén, hiszen ez már megszokott.
- Baj van? - kérdi Louis rögtön mellém lépve.
- Nem, semmi - rázom fejem mosolyt erőltetve magamra, de az rögtön lehervad, amikor a folyosó végén meglátom Őt.
- Heló! - köszönnek a többiek a fiúnak és Zaynek. Én is köszönök türtőztetve azt az érzést, hogy elfussak jó messzire.
- Sisi ő itt Enrique. En ő Sisi - mutat be minket egymásnak Zayn, bár ez teljes mértékben szükségtelen.
- Sisi King. - nyújtom felé a kezem, és mélyen szemeibe nézek. Arcom rezzenéstelen, az agyammal ellentétben, amikben csak úgy pörögnek a kérdések.
- Enrique King - rázza meg a kezemet halványan mosolyogva. Látom szemeiben a döbbenetet, de ő sem mutatja ki.
- Rokonok vagytok? - néz ránk összehúzott szemekkel méregetve Zayn. Feltűnt neki a hasonlóság.
- Nem - felelek és rázom a fejemet. Félek, nehogy ő mondjon valamit.
- Pedig olyanok vagytok, mint ha testvérek lennétek... - folytatja Zayn kettőnk között váltogatva tekintetét.
- Édesem, mondtam, hogy nincs testvérem. Mellesleg ahelyett, hogy azzal foglalkoznál, hogy mi van az én magánéletembe, inkább foglalkozz azzal, hogy feléd igyekszik az a csaj, akit nem rég olyan hevesen csókoltál - felelek a mögötte lévő lányra utalva. Szinte biztos vagyok, hogy a lányt csak azért érdekli Zayn mert híres. Mellesleg a lány már egy ideje velünk jön mindig. Szerencsére nem a turné busszal ugyan is én kijelentettem, hogy ha a fiúk bárki olyat hoznak, akit én nem ismerek vagy nem színpatikus, akkor én kiszállok az egészből, és ha tetszik, ha nem cserbenhagyom őket. Ez be is, vált ugyan is senkit sem hoztak, eddig.
- Féltékeny vagy? - vonja fel szemöldökét önelégült mosollyal az arcán.
- Álmodban. - forgatom szemeimet. Zayn közelebb jön pár lépést így egészen közel kerülve hozzám.
- Szia Zayn! - köszön a lány mosolyogva és ellök Zayn mellől. Mély levegőt veszek, hogy nehogy neki rontsak a lánynak. Nagyon kevés kellett ahhoz, hogy beszóljak. Ehelyett inkább megfordultam és elindultam le a bárba. Mind megindultak és sajnos a lány, Nicol is jött velünk. Egyszer csak Niall felkap a hátára, mire én sikítva felnevetek.
- Ne legyél féltékeny - mondja a mellettünk haladó Louis.
- Nem vagyok féltékeny - felelek egyszerűen, magam elé nézve.
- Fölösleges is annak lenned. Zaynek nem tetszik a lány - feleli egyszerűen, majd eltűnik. Ez kicsit megdöbbent, mert eddig azt hittem tetszik neki Nicol.
- Ez igaz? - kérdezem Niallt, aki hátán még mindig rajta vagyok.
- Ez tényleg igaz - mondja Enrique, akit észre sem vettem és Niall is bólogat.
- Tegyél le! - mondom Niallnek amikor a bár ajtajához érünk. Rögtön a pulthoz megyek, ahol már látom, amint Zayn próbálja elkerülni Nicol csókját. A többi fiú is már oda ment, de a lányt ez nem zavarja. Büszke mosollyal az arcomon, nézem a folyamatot, amikor pedig már látom Zayn arcán igazán a kínzást, oda megyek. Megállok Zayn előtt és megcsókolom. Egyik kezem nyaka köré fontam másikkal pedig pólóját fogom gyengéden mellkasánál. Kezei egyből derekamra csúszik, amitől megborzongok. Szinte már elfelejtettem, milyen jó is volt őt csókolni. Hiányzott.
Amikor befejezzük gúnyos mosollyal, fordulok Nicol felé.
- A próbálkozásaid szánalmasak édesem. Ha egy fiú nem akarja, hogy megcsókold, fogadd el és kész. Ha pedig akarja, akkor ekképpen reagál, mint amit az imént láttál - kacsintok rá, mire ő sértődötten megfordul és elmegy. Sóhajtva még is mosolyogva foglalok helyet egy bárszéken.
- Imádom kikészíteni vagy összetörni az embereket. - mondom gonoszan mosolyogva.
- Gonosz vagy - mondja Zayn mögém állva és átölel hátulról.
- Ez van - vonok vállat, mint ha nem érdekelne. Pedig egy kicsit, de. Érdekel, hogy mit gondol rólam.
- Miért csókoltál meg?
- Idegesített a csaj bénasága. Vagy nem esett le neki, hogy nem akarod, vagy csak béna a kezdeményezésekben - felelek kicsit neki dőlve mellkasának.
- Hogy történhet meg, hogy normális vagy velünk? - kérdi Louis csillogó szemekkel rám nézve - Már nem haragszol?
- Min vesztetek össze? - kérdi Peter, azaz Enrique.
- Egyrészt ehhez semmi közöd! Más részt pedig, de nagyon is haragszom még! Csupán képes vagyok kezelni a haragomat - mondom először Peternek majd Louisnak.
- Haragszol, de azért megcsókolod Zaynt és hozzá, bújsz - mondja Liam eszembe juttatva azt is, hogy Zaynre is haragszom. Vagy haragudnom kéne, már én sem tudom.
- Utállak - állok fel durcásan, és inkább rendelek valami italt. Kikészít ez a dolog. Az elején természetesen haragudtam rájuk nagyon is. De minden napot velük töltöm. Emlékeket készítve ezzel, érzelmeket hoznak ki belőlem. Már nem is haragszom rájuk egyszerűen, csak nem akarom beismerni ezt hangosan is. Képtelen vagyok haragudni rájuk. Képtelen vagyok haragudni rá. Szeretem őt. Teljes mértékben szeretem őt. De Harryhez is vonzódom, nagyon is. Louis többször bizonyította, hogy mennyire megbánta, hogy úgy viselkedett. Nem csak szavakkal bizonyította be ezt, hanem tettekkel is. Egész turné alatt csak bizonyított. Be kell, hogy valljam már rég megbocsátottam neki. Zayn egy másik eset. Rá csak a büszkeségem miatt haragudtam, de amúgy nem.
- Tudom, hogy már nem haragszol - suttogja a fülembe Zayn, amint hátulról átölel.
- Igazad van - sóhajtok megadóan és kezemet a hasamon összefonódó kezeire teszem.
- Kérlek! Bocsáss meg Sisi! - vált át hangja könyörgővé, majd egy puszit nyom nyakamba.
- Most helyeseltem, hogy már nem haragszom, te mamlasz - forgatom szemeimet, mint ha csak látná.
- Úgy értem legyél velem újra. Kérlek! Adj még egy esélyt - hangja most még inkább könyörgő. Nem mondok semmit csak magam elé meredek. Semmi probléma nincs azzal, amit kér. Hiszen még egy esély mindenkinek kijár. Szeretnék is vele lenni. Nagyon, rettenetesen szeretnék vele lenni.
- Hát nem érted Zayn? - fordulok meg felé. - Ha együtt vagyunk, mind ketten sérülünk. Sőt, nem is ketten. Egyenesen már hárman is, arról nem is beszélve, hogy az egész banda sérülhet, ami a karrieretekbe kerülhet! Mit nyersz ezzel, akkor? Semmit! - magyarázok kissé indulatosan, majd mély levegőt veszek, és úgy nézek gyönyörű, barna szemeibe. - Zayn! Szeretlek! - fogom két kezem közé arcát. - És ez baj. Nem szerethetek egyszerre kettő ember, nem szerethetlek egyszerre téged és őt is. - mondom, aztán könnyes szemekkel elfutok onnan. Vissza a szobám felé igyekszem. Nem törődök Zayn hitetlen tekintetével, sem pedig Peter nézésével. Ő is minek bukkant fel? Miért bukkant fel, pont most? Miért Enrique King néven?
- Nina! - állít meg Peter, visszarántva a kezemnél.
- Hagyjál! - rántom ki kezemet az övéi közül. Nem foglalkozom vele, hogy kiket lökök fel, vagy mennyire néznek őrültnek. Nem érdekel, csak lehessek már végre a szobámba.

- Nem tudom, hogy értette azt, hogy ha együtt vagyunk, nem csak ketten sérülünk, hanem hárman, sőt az egész banda. Sosem értem az ilyen mondatait. Nem ismerem teljesen igazából, éppen ezért nem értem az ilyen mondatait - hallom meg másnap Zayn hangját a konyha résznél. Nem kis összeget fizettünk éppen ezért nem is szobáink vannak csak, hanem jobban egy lakosztály. Hat fős lakosztály. Nem kevés összegért.
- Igazából te ismered a legjobban őt - hallom Louis hangját.
- Jó reggelt! - lépek be az ajtón magamra erőltetve egy érzelem mentes arcot.
- Nem unod még? - kérdi Louis sóhajtva, fejét lehajtva a konyha pultra.
- Micsodát? - vonom össze a szemöldököm.
- Hogy mindig ilyen kemény vagy - néz fel rám. A kávéfőzőhöz megyek, hogy töltsek magamnak egy bögrébe a szokásos reggeli kávémból.
- Édesem, majd ha olyanokat éltél át, mint én akkor beszélhetünk arról, hogy mikor, miért, és miként vagyok ilyen kemény - mondom, majd belekortyolok a kávéba. Telefonom csörgése nem hagyja válaszra jutni Louist.
- Te is megtaláltad a telefont? - köszönök flegmán.
- Ne haragudj, nem értem rá egész héten! Sajnálom, tényleg! - mondja bűnbánó hangon. Kár, hogy engem ez nem hat meg.
- Aha, nem érdekel. Majd ha úgy gondolod, hogy elég időd lesz a barátnődre, hívj fel, addig is hagyj békén - mondom, majd kinyomom.
- Eric? - kérdi Louis, de persze mindenki tudja, hogy ő volt az.
- Ja. - vonok vállat. - Úgy néz ki eszébe jutott egy hét után, hogy barátnője is van.
- Nincsenek túl nagy elvárásaid egy fiúval szemben? - kérdi Peter félig felvont szemöldökkel. Eddig észre sem vettem, hogy itt van.
- Nincsenek. Csupán illene tudni egy fiúnak, hogy mi az, amit akarok és mi az, amit nem - vonok vállat, és helyet foglalok a kanapén Niall mellett.
- Valaki tud valamit Nináról? - kérdi Niall körül nézve rajtunk.
- Milyen Nina? - kérdi Peter csodálkozva. Rám néz, de nem foglalkozom vele.
- Nina Weyble. Harry volt barátnője - tájékoztatja Liam Petert.
- A húgodról, drágám - mondom körmeimet nézve unottan, amikor pedig felnézek, látom, hogy Peter elfehéredve ül a széken.
- Ezt, hogy érted? - kérdi Zayn csendesen. Azt hiszem, próbál nem elájulni.
- Óó, semmi, semmi - intek gúnyos mosollyal az arcomon. Felállok, hogy elmenjek, hiszen itt már elintéztem, amit akartam.
- Honnan veszed, hogy ha elmész én, nem mondok el nekik mindent? - szól utánam Peter.
- Ugyan Peter. Sosem tennéd. Azt hiszed, ismersz, pedig nem. Lehet, hogy régen ismertél, de elhagytál, nem kerestél. Én pedig sokat változtam az óta. Lehet, nem tudják ki is, vagyok, de attól még a barátaim. Ők így is a barátaim, hogy nem tudják, ki vagyok, de te tudod még is még a legelején, kiléptél az életemből. Nos, ez maradjon továbbra is így! - mondom és elmegyek. Komolyan nem értem, miért hiszi azt, hogy ezzel megfélemlített. Szánalmas.


- Szia Nina! - szól valaki a hátam mögül, mire összerezzenek.
- Szia Liam! - mondom, miközben folytatom, amit elkezdtem, vagyis rajzolok. Nem vagyok olyan jó rajzos, de azért ez nem akadályoz meg benne.
- Szóval Enrique vagyis Peter a bátyád - mondja, mint ha csak hangosan gondolkozna.
- Honnan is veszed ezt? - kérdezem fel sem nézve rá.
- Csak összeraktam a dolgokat.
- Oké - vonok vállat, mint ha cseppet sem érdekelne.
- Mond csak jó egyszerre két fiút szédíteni, akik ráadásul jó barátok is? - kérdi némi indulatossággal a hangjában, mire én csodálkozva nézek rá.
- Tessék?
- Kit szeretsz jobban? Harryt vagy Zaynt szereted Nina? - vonja fel fél szemöldökét. Elszégyellve sütöm le szemeimet.
- Ezt is összeraktad, gondolom - mondom egészen halkan. Ha Peter mondta el ezt az egészet, akkor nyilván a többiek is tudják, de ha csak Liam tette össze az egészet, akkor nincs akkora baj.
- Igen. Elég egyszerű volt, főleg, hogy az elejétől kezdve sejtettem, hogy így van - megdöbbenek azon, amit mond. Nem is gondoltam volna, hogy sejti.
Liam egészen megértő volt. Tudja, hogy Nina Weyble és Sisi King egy és ugyan az az ember, még sem ítélt el, hogy hordott el mindenféle rossznak. Átbeszéltük a dolgokat, ami jól esett. Sosem gondoltam volna, hogy majd Liam előtt ennyire megnyílok. Mindenesetre jó volt.
- Miért nem tartottátok a kapcsolatot a bátyáddal? - kérdi, majd kinyitja előttem az ajtót. Kilépek a folyósora és megvárom, míg utolér.
- Sosem hitte el igazán, hogy egyszer híres leszek, de attól még jó testvérek voltunk. A legjobbak. De amikor bekerültem ebbe az egészbe cserbenhagyott. Nem keresett, és amikor én kerestem őt, nem vette fel, nem írt vissza. Most sem tudom, hogy miért is hagyott cserben, de nem érdekel - mondom majd észre, veszem a folyosó végén beszélgető Zaynt és Petert.
- Jó kis páros. - motyogom Liam pedig, kuncog mellettem.
- Vigyázz, jövök! - kiált Niall az ajtóból, és egyenesen rám ugrik. Persze, mind a ketten a földön kötöttünk ki.
- Barom! - fogom nevetve a fájó karomat, és az elterült Niall mellet fekszem én is a földön. Zayn segédkezően nyújtja kezét, amit örömmel fogadok el.
- Sisi Édesem tudod, mire gondoltam? - dobja át kezét a vállamon Zayn, és egy ravasz mosoly van az arcán.
- Ne hívj édesemnek! - forgatom a szemeimet, és ledobom magamról Zayn karját, de ő rögtön visszateszi, de ezúttal a derekamra. – Na, mondjad drágám, mire gondoltál? - nézek fel rá mosolyogva. Zayn szemei felcsillantak a megszólításomra.
- Mi lenne, ha eljönnél velem egy ismerősömhöz? - kérdi ravaszon mosolyogva.
- Oké, de miért is kellek én ahhoz a találkozóhoz? - vonom össze szemöldököm, és gyanakvóan nézek rá. Zayn közben azzal a kezével, amivel átkarol gyengéden, észrevétlenül simogatni kezd.
- Kisállat kereskedő az ismerősöm - felcsillant szemekkel nézek rá, amikor ezt kimondja.
- Menjünk! - állok vele szembe, tapsikolva, mint egy kislány. Zayn nevetve karolja át ismét derekamat és kezd el vezetni a lift felé. - Veszel nekem kiscicát? - nézek rá mosolyogva, amikor a liftbe beszállunk. Megnyomja a földszintre vezető gombot, és utána válaszol csak.
- Majd meglátjuk - mosolyog és átkarol.
- Légyszi! - nézek rá könyörgően, de a mosoly levakarhatatlan az arcomról.
- Hová tennéd, egész turné alatt? - kérdi nevetve. Jó így lenni mellette, hogy teljesen fesztelenek vagyunk, és nem is komolyabb témákról beszélünk.
- A buszban lenne - vonok vállat. - Olyan aranyos lenne! - mondom, majd megindulunk ki a liftből, ami közben leért.
  Az úton végig beszélgettünk, de még csak szóba sem került a kapcsolatunk. Csak viccelődtünk, nevettünk és el voltunk. Mint két átlagos szerelmes pár. Gyalog mentünk, hiszen én ismerem Barcelona-t, és nem is volt messze a hely. Amikor megérkeztünk Zayn a pultnál álló sráchoz ment, én pedig körülnéztem a kisállatoknál. Rögtön megfogott egy aranyos barna kiskutyus. Nagyon kis aranyos volt. A cicák is aranyosak voltak, de most valahogy az, az egy kiskutyus jobban tetszett. Voltak még más állatok is, többnyire madarak vagy kígyók. Azokat nem néztem meg. Nem vagyok oda az ilyesfajta állatokért.
  - Nem vettél nekem kiscicát - fonom össze karomat, sértődést színlelve, amikor már a hotel közelében vagyunk.
- Nem, azt nem - rázza fejét egy olyan mosollyal az arcán, mint aki titkol valamit.
- Mit titkolsz? - állok vele szembe csípőre tett kezekkel.
- Semmit - rázza a fejét komolyságot tettetve.
- Higgyem is el, mi? - forgatom szemeimet.
- Majd meglátod! - ad egy puszit a fejemre, majd megyünk tovább.
- Tudod, hogy kíváncsi természetű vagyok. Ne kínozz! - bököm oldalba, de ő csak nevet. Tovább faggattam egészen már a hotel liftjéig.
- Végre korodhoz illően viselkedsz - ad egy puszit arcomra, amikor várjuk, hogy megérkezzen a lift. - Aranyos vagy így -
- Szóval jobban buksz a tinisen viselkedő lányokra. Jól van Zayn Malik, de aztán nehogy vissza kelljen hallanom, hogy egy kiskorúval jöttél össze - nézek rá rosszallóan, de akaratlanul is elmosolyodom.
- Akivel, kiskorúval összejövök az egyedül te, leszel! - húz magához közelebb derekamnál fogva.
- Ez nem igaz, mert már tizennyolc vagyok! - nézek rá kihívóan.
- Akkor már nincs is itt probléma! - mondja, majd kinyílik a lift ajtó. Zayn behúz, és amint becsukódik a lift ajtó ajkait az enyémeknek, nyomja.
- Állj le! - szólok rá, amikor sikerül magamat is rávenni, hogy eltoljam magamtól. - Ne csináld ezt mindig, amikor egy kicsit jobban érezzük magunkat együtt! - teszek hátra egy lépést. - Tönkre teszed a barátságunkat ezzel Zayn!
- Milyen barátságot? - nevet kínosan. - Ez sosem volt barátság, és nem is lesz! Szerelemből sosem lesz barátság - túr bele hajába kerülve a tekintetemet.
- Csak... Csak próbáld meg! - sóhajtok idegesen. Kiszállok a felérkező liftből egyenesen be Liam szobájába, mivel mindig ott gyűlne össze a többiek. Sajnos, Peter most is ott volt. Hisztizve vágom be magam mögött az ajtót és összefont karokkal dobom le magam a kanapéba.
- Most éppen miért veszekedtetek? - sóhajt Niall. Már megszokottá vált, hogy folyton veszekszünk.
- Az egész olyan jó volt, de persze neki egy csókkal be kell zavarnia! - dühöngök egy díszpárnát a földhöz vágva. Louis nyitná a száját, hogy mondjon valamit, de Zayn bejön, a szobába ezért nem folytatja. Leül a kanapé másik végébe és ő is összefont karokkal, ül, de cseppet sem tűnik idegesnek.
- Meddig fogjátok azt játszani, hogy utáljátok egymást, és mindenen összevesztek, amikor köztudat, hogy szeretitek egymást? - kérdi sóhajtva Niall. Csodálkozva nézek rá, nem tőle vártam ezt a komolyságot.
- Eleanor mikor jön? - váltok témát hirtelen. Nincs kedvem – ismét – erről beszélni, és amúgy sem tudom, hogy El mikor is jön.
- Mindig ezt csinálod. Ha valamire nem tudsz választ adni, akkor témát váltasz - mondja Peter halkan.
- Na, mert te csak tudod! Három éve felém se nézel! - nézek rá szemrehányóan, mire ő megforgatja szemeit.
- Te sem erőltetted meg magad! - motyogja elnézve rólam. Idegesen állok fel.
- Fél éve át minden nap felhívtalak, hagytam üzenetet! Bocs, hogy ha fél év után inkább már nem foglalkoztam azzal, hogy a saját bátyám keres-e vagy sem! - mondom, majd oda sétálok hozzá. Leszakítom a nyakamban lógó nyakláncot, amit még tőle kaptam a tizenkettedik szülinapomra. - Nem is értem miért hordtam ilyen sokáig! - mondom fintorogva és lerakom elé. A könnyek végig folynak arcomon, miközben megfordulok és kimegyek. A fiúk, akik ennek az egésznek szemtanúi voltak csak ledöbbenve néztek. Átrohantam az én szobámba és magamra zártam az ajtót. Már nem is tudom mikor sírtam utoljára Peter miatt. Azt hiszem akkor, amikor úgy voltam vele feladom a keresését, és erős leszek, nem mutatom ki az érzelmeimet.
Parókámat már régen levettem csak úgy, mint a maszkom és úgy sírok elmosódott sminkkel. Vagyis már nem is sírok. Csak fekszem az ágyban és próbálok nem a gyerekkorunkra gondolni, amikor még olyan jó volt a kapcsolatunk. Szerencsére az is segít ebben, hogy valaki kopog az ajtón. Egy törlőkendővel gyorsan letörlöm az elmosódott sminkem, felteszem a maszkom és parókámat majd ajtót, nyitok.
- Szia! - néz rám halvány mosollyal arcán az ajtóban álló Zayn. - Ne haragudj ami - kezdi de, félbe szakítom.
- Kérlek ne! - rázom fejemet lehunyt szemekkel. - Csak ölelj meg és mond azt, hogy minden rendben lesz, akkor talán még el is hiszem - nézek szemeibe megtörten. Rögtön cselekszik, vagyis megölel, miközben kicsit beljebb tol a szobába.
- Elmondhattad volna, hogy a bátyád - néz rám, amikor elengedjük egymást.
- Nem tekintek rá bátyámként - suttogok, majd leülök az ágyra.
- Jobb kedved lenne, ha kapnál egy ajándékot? - kérdi mosolyogva, és fülem mögé tűr egy kósza tincset.
- Az ajándékoktól mindig jobb kedvem lesz, te is tudod - mosolygok halványan. Zayn fütyül egyet, mire a szobába beszalad az a kiskutya, akit én kinéztem a délután. Felugrik az ölembe, és úgy néz rám nagy szemekkel.
- Megvetted? - nézek Zaynre hitetlenül ő pedig bólint mosolyogva. - Istenem, köszönöm! - ölelem át fél karral, a másikkal a kutyust tartom. Zayn arcára adok egy puszit, amitől mind ketten zavarba jövünk. Zayn zavartan köszörüli meg a torkát.
- Mi lesz a neve? - kérdi, amin el is kezdek gondolkozni.
- Barce. /Ejtsd: Barsze / - mondom miközben a kuytust simogatom.
- Barce? - kérdi értetlenül Zayn.
- Barce, mint Barcelona. Csak, hogy mindig emlékezzek rá, hogy mikor és kitől kaptam - nézek fel rá mosolyogva.
- Egyszer meg fogok tőled őrülni - nevet fel kínosan. - Egyszer azt mondod, szeretsz, máskor pedig elutasítasz.
- Tudod jól, hogy mit érzek - sütöm le szemeimet sajnálkozva.
- Szeretsz.

18 megjegyzés:

  1. Nem csalódtam benned most sem:* nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett.. És olyan.. Waaaaa.. Na érted ugye?:)) siess a következővel... Mert rengeteg kérdésre kell választ kapnom :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii! <3 :))
      Amint tudom kiteszem a kövi részt! :*
      Puszii NiSzi xx <3

      Törlés
  2. Nem csalódtam benned most sem:* nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett.. És olyan.. Waaaaa.. Na érted ugye?:)) siess a következővel... Mert rengeteg kérdésre kell választ kapnom :*

    VálaszTörlés
  3. DRágám ez nagyon jó volt! Azért remélem megbocsájt Zaynnek és a bátyjának is! Imádom a blogod!! Remélem hamar jön a kövi rész! Majd ha ezt a blogot befejezed csinálhatnál egyet a kiskoráról mondjuk 11-12 éves korától! Mindegy majd gondold át!
    Pusziiiii
    U.I.: Szeretleeeeek xD(barátilag)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii!! <3 :)
      Nem lesz olyan blog, amiben 11-12 éves koráról írnék. :) Kell egy blognak az a titokzatosság. Mellesleg pedig az "előélete" nem ilyen érdekes én pedig gyűlölök átlagos, unalmas történetet írni.
      Puszii <3 :) NiSzi xx
      U.i.: :* <3 :)

      Törlés
  4. Nos, szívem.

    Először is. Imádlak. Nyelvtan írásbeli vizsga: pipa. Irodalom írásbeli vizsga: pipa. Köszönöm, hogy drukkoltál. :D Már csak egy szóbelit kell túlélnem és jöhet a jól megérdemelt: #CHILLIN'

    Másodszor. Nem tudom, hogy így tervezted-e, vagy csak így sikerült megírni, de olyan információt osztottál meg a fiúkkal, amikből ha a világ leghülyébb emberei is, de rá kell jönniük, hogy ki is Sisi, nincs mese. Kifejtem:

    Először elmondja, (fiúk előtt természetesen, hiszen Liam is ebből jön rá, hogy kicsoda) hogy Nina, az Enrique-nek a húga. Ezután azt is megosztja a fiúkkal, hogy Peternek hívják, de ez most valamilyen szinten lényegtelen.

    Aztán, itt a végén, az utolsó veszekedésnél Petert, SISI(!!!) a bátyjának hívja, úgyszintén a fiúk előtt.
    Tehát ebből rájöhetnek, hogy Sisi nem csak abban hazudott hogy nincs testvére, de abban is hogy nem ismeri Enrique/Petert. Ja és természetesen a fiúk tudják már ugye, hogy Nina testvére Peter, és most már azt is hogy Sisi testvere is Peter. Szóval ennyi. Kész. Vége. Nem húzhatod tovább csajszi. Egyszerűen nem lehetnek olyan hülyék a fiúk, hogy ezt ne vegyék észre.

    Hiszen azt tudják (mert ugye tudják), hogy Sisi és Nina NEM testvérek, és amúgy is elszólta magát.

    Ja és persze Zayn fejében így kezd letisztulni az a "nem csak mi ketten sérülünk" szöveg is, mivel rájön, hogy az a bizonyos harmadik az Hazza, csak ő éppenséggel a Nina szerep miatt sérül.
    Tudom, nehéz eszt elmagyarázni, de neked mint írónak meg kell értened. :D

    Imádom Zayniet. Mi az hogy vett neki egy kiskutyát???? És miért érzem azt hogy ebből még gondok lesznek??? És miért nincs több Niall? Tudod hogy Niall a gyengém. Aww...

    Nagyon tetszett ez a rész, és csak ez az egy szerencséd van, mivel ha nem így lenne, már rég Eva hullazsákjában feküdnél megkötözve, -vagy rosszabb esetben abban az erdőben, tudod- és szét lennél kaszabolva a kisbaltám által.
    Na meg persze azért is mert egy ilyen nap után nincs erőm ilyenekhez ;)

    Imádlak édes, és nagyon várom már a következő részt :D

    Addig is aktívkodunk a csoportban ;)

    Puszillak: Vanda <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, gratulálok Drága akkor elkezdek gondolkodni a meglepiden! ;) <3

      Akkor én is elmondok pár dolgot, mint írói szemmel:
      A fiúk azért nem jöttek rá, mert én úgy képzeltem el, hogy Sisi akkor éppen hadart. Mivel én is folyamatosan hadarok és ezért MINDIG rám szólnak! :D

      A fiúk előtt ez már nem titok: Sisi és Peter testvérek.
      A fiúk még igen csak hülyék lesznek drágám ugyan is még sok rész van hátra... :D ;)

      Nem is rossz ötlet, ez eszembe se jutott, hogy azt mondja Sisi, hogy Ő és Nina testvérek. Amúgy is a fiúk honnan tudhatnák? Ezt az egészet nem veszik észre, akkor meg amazt hogyan vennék észre? :D

      Értelek, drágám, de azt is elmondom, hogy Harry rámozdult ugye Sisire szóval emiatt is értheti, hogy hárman sérülhetnek.

      Mindenhogy kitudom magam magyarázni, szóval ne is erőlködj! :D ;) De mellesleg igen csak jó érveket hoztál fel! :D

      Ez a kutya ötlet hirtelen ötlet volt. Csak azért mert Málnát (a kutyámat) elvittem sétáltatni és utána kezdtem el írni... :D Nem terveztem, hogy lesz emiatt gond, de kitudja...:D
      Niall Drága kicsit lemaradt ugyan is Liam alig volt eddig szerepben szóval őt hoztam fel. De nem sokára lesz egy olyan rész, hogy mindenkinek lesz egy nagyobb szerepe huzamosabb ideig... Ugye értesz? Ez egy részbe besűrítve kb úgy, hogy egy bekezdésebe csak Sisi-Liam, Sisi-Niall, Sisi-Harry, Sisi- Louis, Sisi-Zayn, És talán Sisi-Eleanor. De érted a lényeget nem? Tömören és röviden: Niallnek több szerepe lesz a kövi részben, ne aggódj! :D :*

      Klausztrofóbiám van szóval nem lehetne, hogy nem abba a zsákba tesztek bele, hanem inkább abba az erdőbe temettek el? Na, meg kérem a pingvint is!!! :D

      Nem sokára lesz kövi rész, Drága! ;) :* :D

      Jaja százkilencvenvalamennyi komment megint, mi? :D ;)

      Puszii <3 NiSzi xx

      Törlés
    2. Nostehátakkor:

      Értem én hogy hadar, de azt Zayn mégis ki tudta venni belőle, hogy a testvére. Mivel az utolsó beszélgetésnél jönnek rá a fiúk. Itt a bizonyíték: "- Elmondhattad volna, hogy a bátyád. - néz rám, amikor elengedjük egymást."
      Tehát nem tudta Zayn EDDIG hogy a bátyja. Vagyis ha ezt megértette akkor a többit is. :DD

      Nekem már eszembe jutott korábban is az, hogy mi lenne, ha Sisi és Nina "testvérek" lennének a fiúk előtt, de aztán rájöttem, hogy azt azért ők sem vennék be, hogy egy szülő, ugyan azt a nevet adja mindkét lányának. Persze lehetnének mondjuk féltestvérek. Nos akkor lehet róla szó. Bonyolult dolgok ezek.

      Értem én hogy rámozdult de mekkora ribanc már hogy elvileg van pasija, és ő mégis Hazzával smárol? És ezt hogy nem róják fel neki? Mi az hogy csak úgy nézik, hogy Sisi és Harry lenyomják egymás torkán a nyelvük, miközben MINDENKI tudja, hogy SISINEK BARÁTJA VAN!!!!!!!!!

      Hát na, ezt a bajok a kutyával azért mondtam mert azt álmodtam, hogy már amikor Londonban vannak, Nina elviszi a kutyát sétáltatni NINAKÉNT és ezt meglátja Niall (ne kérdezd miért, ő volt az álomban) és kérdőre vonja, hogy hogy lehet az hogy ő sétáltatja, miközben a kutya Sisié, és erre Nina azt mondja, hogy tudja hogy Sisié, és ő is itt van (mármint Sisi) csak Ő (vagyis Nina) előrébb jött, így Sisi lemaradt. Niall erre azt mondja hogy jó akkor várjuk meg Sisit, de az nem jön (érthető okokból kifolyólag) így aztán elmennek az 1D házba, ahol a többiek is csodálkoznak, hogy miért van Ninánál Sisi kutyája, és ezért Niall elmeséli nekik, hogy küldtek egy SMS-t Sisinek hogy ide jöjjön, ugyanis kutyasétáltatás közben lemaradt, és amikor Louis megérti a helyzetet (vagyis hogy Nina beetette Niallal azt hogy Sisi is vele van és Nina és Sisi EGYÜTT sétáltatják a kutyát, nevetni kezd, és azt kérdezi hogy : és nem jött mi, haver? Csodálkozol? Nem jött Sisi? :DDD
      Ez így furának és zavarosnak tűnhet, de hát ez azért csak egy álom ami alapjáraton is fura és zavaros, szóval ez van ezt kell szeretni ;)

      Várom már azt a fejezetet amit említettél, mert nagyon kíváncsi-fáncsivá tettél :D

      Azt hiszem valahogy megoldható, hogy csak egy szánra tegyük fel a tested, mert ugye valahogy el kell cipelni az erdőig, és nem érintkezhetsz közvetlenül a földdel, mivel akkor összevérezné a hullád az egész várost.
      Tudom, kicsit beteg kép de mint mondtam: ez van ezt kell szeretni.

      Minimum annyi lesz még, minimum! Elérjük a kétszázat ;)

      Puszil: Vandaaa :DD <3

      Törlés
    3. Korán reggel kicsik bele kavarodtam. :D Akkor haladjunk sorban...

      Erre nem tudok mit mondani, de Zayn akkor sem olyan kis okos, hogy összerakja, hogy Sisi véletlen elhadarta, hogy "A húgodról" :D

      Bonyolult dolgok, de hát eddig mi Nem volt az ebben a történetben? :D Néha már én is belekeveredem. :D Ez a testvéres dolog nem rossz ötlet, még elgondolkozom rajta....

      Amivel tegnap idegesített barátnőm is: Mindennek eljön az ideje! ;) (Igazából barátnőm tervez valamit, amihez nekem is közöm van és kezdek félni..... :D ) Sisi is majd megkapja a magáét emiatt, de ismétlem mindent a maga idejében! ;)

      :D :D Nekem sosincsenek ilyen álmaim!! :D Kár.... Tuti nagyobb ihletem lenne mindig ha ilyeneket álmodnék. Imádlak, de most gonosz leszek; Ellopom az álmodat. Ezzel te szerzel is egy kis spoiler-t, de csak szólok, hogy ne csodálkozz ha szembe találkozol az álmoddal valamelyik részben! :D ;) Imádlak! <3

      A szóbelid után megkapod drágám azt a részt, de az nem is rész lesz csupán egy novella. :D Ha bármi kívánságod lenne vele kapcsolatban szólj és teljesítem! ;) (Pl. Álmaid Niall-je legyen benne, hogy Sisi legyen-e benne vagy egy teljesen másik történet legyen, amiből egyértelműen az keletkezik, hogy másik lány és nem Sisi/Nina.

      Neeeem, mondtam már Evának is, hogy ha már neked pingvin sereged van, neki Zsiráf serege, akkor inkább már egy állatkertbe öljetek meg és temessetek el.. :D

      Látom gyártjátok a komikat... :D

      Puszii NiSzi xx <3

      Törlés
  5. Asszony.
    Remélem vártad a véleményem.:D Annyira szeretem a Zayn&Sisi(Nina) részeket azok olyan viccesek és cukik. Attól függetlenül, hogy Harry négyszer csókolózott Sisivel nem nagyon ment a csókok után a közelébe bár jól tette. :P Zaynie az egész részbe olyan cuki volt, de a vége mindent vitt.:3 Sisi féltékenység Csapó 1 :D
    Peter hmm... Vajon ki segített bár a TodTed jobb volt :DD
    Amúgy érdekel mi van a testvér viszály mögött.
    Nyugodjatok meg az írónő hamar hozza a részt, mert Vanda - húgommal - majd rugdosuk az írónőt. :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még hogy! Van saját, személyre szabott pingvinhadseregünk, és sok sok olyan szerszám és taktika amit annyira titokban tartunk, hogy még mi sem tudjuk, csak azt hogy van! Ez majd mind az idővel kialakul.
      Ugye nővérkém, ugye? Előlünk senki sem menekül ;)

      Törlés
    2. Így van drága kishúgom.:) Olyan titkos fegyverek vannak a tarsojunkba, hogy arról azt se tudom létezik.
      Szóval Petre félj és siess a résszel vagy a legrosszabb rém\lmaid leszünk!:D

      Törlés
    3. Rémlámáid :DDD A legrosszabb rémLÁMÁid <3 Ez kész, ezen behaltam :DDD
      Imádlak <3

      Törlés
    4. Jóvanna este vot és telon írtam :D De a rémlámák jobbak, mint a rémálmok :P :D

      Törlés
    5. Rémlámák.... Hát oké csajok.... :D :D
      Most már értem a tegnap esti kommentedet Vanda.. Amikor felébredtem... :D
      Drágáim mondom én, hogy állatkertbe öljetek meg és temessetek el!! :D Sokkal egyszerűbb...
      Eva: Örülök, hogy tetszik a rész ;) A Tod mindig Ted-re a macira emlékeztet arra a macira.... :D :D :D :D
      Sietek drágáim a résszel ;) <3 Nehogy megöljetek! ;) :D

      Törlés
    6. De amúgy... az alpakkák sokkal cukibbak. A nyíregyházai állatkertben van egy alpakka. az olyan mint a láma de mégsem az...
      http://kulturkozpont.hu/csk/wp-content/uploads/alpakka-baby_thumb5.jpg
      Ezen a linken van egy ééééédes alpakka :3
      Keress rá, olyan imádatos és űbercuki képek vannak róluk!!!

      Törlés
    7. Eeeez de aranyos mááár!! :D <3

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés